Subject: FW: Taotlus tööde teostamiseks vastavalt projektile PF14453 Harku side
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 09:28:35 +0300

From: Valeria Matvejeva <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 27, 2025 9:09 AM
To: Endla Metsaru <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Mari-Liis Lambing <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus tööde teostamiseks vastavalt projektile PF14453 Harku
side

Tere,

Saadan Teile taotluse uue kirjaga, kuna tundub, et eelmised kirjad pole
kohale jõudnud.

<https://akaabel-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/valeria_matvejeva_akaabe
l_ee/EXgsuWX4c7ZAvxDaaPzq8aoBhPCPvMyU27UOINMb_KW_3Q> Taotlus Harkus side
TRAM (2).asice

Lugupidamisega,

  Valeria Matvejeva

  A-Kaabel OÜ

  Tulika 15/17, Tallinn

   Mob: +372 58673755